La sfarsitul acestei unitati de invatare, elevul va fi capabil sa:
Dimensiune a paradigmei interpretativ-simbolice | Competente specifice |
O.I. A sti | O.I.1. Sa defineasca imaginatia |
O.I.2. Sa identifice interactiunile imaginatiei cu alte mecanisme psihice | |
O.I.3. Sa identifice diferentele si asemanarile dintre procedeele imaginatiei | |
O.I.4. Sa caracterizeze formele imaginatiei | |
O.I.5. Sa distinga intre imaginatia reproductiva si imaginatia creatoare | |
O.II. A face | O.II.1. Sa combine procedeele imaginatiei pentru a crea un produs imaginativ nou |
O.II.2. Sa stabileasca legaturi cu mecanismele memoriei si cu actiunile din starea de veghe in analizarea unui vis | |
O.II.3. Sa creeze un produs imaginativ nou, apeland la emotiile traite la un moment dat (ex: poezie, desen, cantec, etc) | |
O.III. A fi | O.III.1. Sa aprecieze in mod obiectiv creatiile celorlalti sau propriile creatii (utilizand empatia) |
O.III.2. Sa isi asume sau sa isi doreasca sa isi asume atitudinile creative, prin intermediul visului de perspectiva |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu