luni, 28 noiembrie 2011

Imaginatia - obiective si competente

La sfarsitul acestei unitati de invatare, elevul va fi capabil sa:

Dimensiune a paradigmei interpretativ-simbolice
Competente specifice
O.I. A sti
O.I.1. Sa defineasca imaginatia
O.I.2. Sa identifice interactiunile imaginatiei cu alte mecanisme psihice
O.I.3. Sa identifice diferentele si asemanarile dintre procedeele imaginatiei
O.I.4. Sa caracterizeze formele imaginatiei
O.I.5. Sa distinga intre imaginatia reproductiva si imaginatia creatoare
O.II. A face
O.II.1. Sa combine procedeele imaginatiei pentru a crea un produs imaginativ nou
O.II.2. Sa stabileasca legaturi cu mecanismele memoriei si cu actiunile din starea de veghe in analizarea unui vis
O.II.3. Sa creeze un produs imaginativ nou, apeland la emotiile traite la un moment dat (ex: poezie, desen, cantec, etc)
O.III. A fi
O.III.1. Sa aprecieze in mod obiectiv creatiile celorlalti sau propriile creatii (utilizand empatia)
O.III.2. Sa isi asume sau sa isi doreasca sa isi asume atitudinile creative, prin intermediul visului de perspectiva

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu