La sfârşitul unităţii de învăţare Gandirea, elevul va fi capabil să:
Dimensiune a paradigmei interpretativ-simbolice | Competenţe generale |
O.I. A şti | 1. Să definească Gândirea. |
2. Să identifice interacţiunile Gândirii cu alte mecanisme psihice. | |
3. Să identifice etapele procesului de rezolvare a problemelor. | |
4. Să distingă proprietăţile Gândirii. | |
5. Să enumere tipurile de noţiuni în funcţie de adaptarea lor la real. | |
6. Să compare operaţiile Gândirii. | |
O.II. A face | 1. Să elaboreze o strategie algoritmică de rezolvare a problemelor legate de situaţia sa şcolară. |
2. Să utilizeze strategiile de rezolvare ale problemelor. | |
3. Să combine operaţiile Gândirii în vederea rezolvării de probleme. | |
O.III. A fi | 1. Să aprecieze în mod pozitiv modalităţile de a gândi ale celor din jur. |
2. Să interpreteze produsele gândirii celorlalţi într-un mod cât mai obiectiv şi nepărtinitor. |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu