| Dimensiune a paradigmei interpretativ-simbolice | Competente generale |
| | Sa fie capabili sa recunoasca principalele caracteristici ale proceselor si mecanismelor psihice |
| A sti | Sa identifice legaturile intre procesele psihice |
| Sa analize procesele psihice pornind de la exemple concrete | |
| Sa identifice caracteristicile unor procese psihice, prin comparare si prin utilizarea unor instrumente adecvate de masurare | |
| A face | Sa-si dezvolte capacitatea de analiza si sinteza |
| Sa transpuna in realitate, prin exemple proprii, notiunile teoretice invatate | |
| Sa aleaga si sa utilizeze corect limbajul psihologic in abordarea sarcinilor de lucru | |
| Sa isi dezvolte capacitatile creative prin insusirea atitudinilor creative | |
| A fi | Sa isi dezvolte o metoda personala de a cunoaste si de a lua contact cu propria lume si cu lumea inconjuratoare |
| Sa adopte o atitudine nediscriminatorie fata de ceilalti membri ai colectivului in activitatea de predare-invatare-evaluare si nu numai |
luni, 12 decembrie 2011
Psihologia - Competente si obiective generale
La sfarsitul unitatilor de invatare Gandirea, Memoria si Imaginatia, elevul va fi capabil sa
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu