Dimensiune a paradigmei interpretativ-simbolice | Competente specifice |
O.I. A sti | O.I.1. Sa defineasca memoria |
O.I.2. Sa argumenteze rolul memoriei ca proces psihic si interactiunea memoriei cu celelalte procese psihice | |
O.I.3. Sa identifice calitatile memoriei | |
O.I.4. Sa explice mecanismul de functionare al memoriei | |
O.I.5. Sa argumenteze diferentele dintre formele memorarii (din cadrul proceselor memoriei - memorare, pastrare, actualizare) | |
O.I.6. Sa identifice factorii memoriei | |
O.I.7.Sa explice rolul uitarii ca fenomen psihic | |
O.II. A face | O.II.1. Sa compare modalitatea proprie de memorare cu cea a colegilor si sa elaboreze o strategie proprie de memorare a informatiei |
O.II.2. Sa stabileasca legaturi ale memoriei cu mecanismele gandirii in activitatea proprie de invatare | |
O.II.3. Sa combine diverse modalitati de memorare (vizuala, auditiva, etc) inaintea unor teste sau examene | |
O.II.4. Sa isi imagineze cum ar fi daca oamenii nu ar avea memorie | |
O.III. A fi | O.III.1. Sa fie nepartinitor cu privire la modalitatile de memorare ale celorlalti si cum acestea influenteaza uitarea |
luni, 12 decembrie 2011
Memoria - obiective si competente
La sfarsitul unitatii de invatare Memoria, elevii vor fi capabili sa:
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu