luni, 12 decembrie 2011

Memoria - obiective si competente

La sfarsitul unitatii de invatare Memoria, elevii vor fi capabili sa:

Dimensiune a paradigmei interpretativ-simbolice
Competente specifice
O.I. A sti
O.I.1. Sa defineasca memoria
O.I.2. Sa argumenteze rolul memoriei ca proces psihic si interactiunea memoriei cu celelalte procese psihice
O.I.3. Sa identifice calitatile memoriei
O.I.4. Sa explice mecanismul de functionare al memoriei
O.I.5. Sa argumenteze diferentele dintre formele memorarii (din cadrul proceselor memoriei - memorare, pastrare, actualizare)
O.I.6. Sa identifice factorii memoriei
O.I.7.Sa explice rolul uitarii ca fenomen psihic
O.II. A face
O.II.1. Sa compare modalitatea proprie de memorare cu cea a colegilor si sa elaboreze o strategie proprie de memorare a informatiei
O.II.2. Sa stabileasca legaturi ale memoriei cu mecanismele gandirii in activitatea proprie de invatare
O.II.3. Sa combine diverse modalitati de memorare (vizuala, auditiva, etc) inaintea unor teste sau examene
O.II.4. Sa isi imagineze cum ar fi daca oamenii nu ar avea memorie
O.III. A fi
O.III.1. Sa fie nepartinitor cu privire la modalitatile de memorare ale celorlalti si cum acestea influenteaza uitarea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu